Jako firma społecznie odpowiedzialna podejmujemy różnego rodzaju aktywności z obszaru CSR. Należą do nich m.in. udział w Szlachetnej Paczce czy realizacja programu EKOlogiczni w biznesie. Dziś prezentujemy Wam efekty naszej kampanii edukacyjnej – Mistrzostwa Świata w myciu rąk.

Mistrzostwa Świata w myciu rąk

Mistrzostwa Świata w myciu rąk to kampania edukacyjna skierowana do przedszkoli z całej Polski. Jej główny cel to uświadomienie jak największej liczbie przedszkolaków, że odpowiednia higiena rąk ma ogromny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy stronę internetową, na której udostępniliśmy bezpłatne materiały, pomocne w przeprowadzeniu zajęć na temat higieny rąk.

Jako Ambasador do kampanii dołączył Kazimierz Mazur, aktor teatralny i filmowy, zwycięzca ostatniej edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”, a prywatnie tata, dla którego zdrowie dzieci ma znaczenie.

Konkurs

W ramach Mistrzostw Świata w myciu rąk ogłosiliśmy również konkurs dla grup przedszkolnych z całej Polski, który trwał od września 2018 do czerwca 2019. Zadanie konkursowe polegało na przeprowadzeniu zajęć o higienie rąk, przy użyciu materiałów ze strony internetowej kampanii. Ocenialiśmy m.in. kreatywność i zaangażowanie dzieci w zajęcia. Główną nagrodą w konkursie była wizyta Kazimierza Mazura w przedszkolu oraz 3000 zł na środki czystości dla przedszkola.

Mistrzostwa Świata w myciu rąk w liczbach!

  • od początku trwania kampanii stronę Akademia Czystości odwiedziło 24 575 użytkowników, co dało aż 222 537 odsłon!
  • Niezbędnik Mistrza, czyli pakiet materiałów edukacyjnych dla przedszkoli, został pobrany łącznie 1879 razy,
  • 670 – tyle notatek prasowych wysłaliśmy w trakcie trwania kampanii. W efekcie uzyskaliśmy 43 publikacje (m.in. w: ABC Restauracji, Business Centre Club, Nowy Marketing, Poradnik Zdrowie, NTO, RMF FM czy TVP3 Opole) ,
  • byliśmy także w Pytaniu na Śniadanie oraz w Radiu Doxa, gdzie na żywo opowiadaliśmy o akcji,
  • 19 czerwca 2019 zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń do konkursu, organizowanego w ramach kampanii, w którym główną nagrodą jest bon o wartości 3 000 zł na produkty marki Tork, a także wizyta w przedszkolu Ambasadora kampanii, Kazimierza Mazura. Swoje zgłoszenia i relacje z zajęć przesłało 49 przedszkoli.

Zwycięzcy!

Poniżej możesz obejrzeć relację z zajęć Przedszkola przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Brodnicy Górnej w woj. pomorskim, które zwyciężyło w konkursie!

Pracuj w Higma Service!

Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Tutaj możesz złożyć swoją aplikację, nawet jeśli aktualnie nie szukamy pracowników. Będziemy o Tobie pamiętać, gdy pojawi się wolne stanowisko.