Miejsce pracy: Opole

Dlaczego powinieneś zdecydować się na pracę u nas ?

• Zapewniamy pracę w stabilnej i rzetelnej organizacji, która działa ponad 20 lat na rynku.

• Wiemy , że rozwój firmy napędzają wartościowi ludzie,  dlatego chcemy budować zespół    zadowolonych pracowników, wzbudzać w nich poczucie dumy oraz dbać o ich systematyczny rozwój.

• Gwarantujemy zatrudnienie  na pełny etat w ramach umowy o pracę – u nas nie ma okresu próbnego!!!

• U nas pracujesz od poniedziałku do piątku

• Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie – o szczegółach dowiesz się już na pierwszym spotkaniu!

• Otrzymasz wszystko co jest niezbędne, aby móc rzetelnie wykonywać swoje obowiązki

Co będzie należało do Twoich obowiązków ?

• przygotowywanie ofert przetargowych pod względem merytorycznym – zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych, aktach wykonawczych do ustawy oraz regulacjach Zamawiających

• nadzór nad aktualnością i prawidłowością dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

• podejmowanie działań uzupełniających w trakcie przetargu i po przetargu

• monitorowanie rynku przetargowego w celu pozyskiwania informacji o planowanych i organizowanych przetargach

• prowadzenie ewidencji aktualnych i archiwalnych postępowań

• komunikacja z Zamawiającymi oraz  dostawcami

• współpraca z Kierownikiem ds. Klientów Kluczowych – Zamówienia Publiczne

Zależy nam, abyś posiadał/-a:

min. średnie wykształcenie

•biegłą znajomość obsługi komputera (  bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office niezbędna )

• duże zdolności interpersonalne

• umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy

Ponadto wymagać będziemy od Ciebie dokładności, systematyczności, umiejętności analitycznego myślenia oraz znajomości pracy w środowisku internetowym. Dodatkowym atutem będzie dla nas Twoja znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.