Miejsce pracy: Opole
Dlaczego powinieneś zdecydować się na pracę u nas ?
• Zapewniamy pracę w stabilnej i rzetelnej organizacji, która działa ponad 20 lat na rynku.
• Wiemy , że rozwój firmy napędzają wartościowi ludzie, dlatego chcemy budować zespół zadowolonych pracowników, wzbudzać w nich poczucie dumy oraz dbać o ich systematyczny rozwój.
• Gwarantujemy zatrudnienie na pełny etat w ramach umowy o pracę – u nas nie ma okresu próbnego!!!
• U nas pracujesz od poniedziałku do piątku
• Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie – o szczegółach dowiesz się już na pierwszym spotkaniu!
• Otrzymasz wszystko co jest niezbędne, aby móc rzetelnie wykonywać swoje obowiązki
Co będzie należało do Twoich obowiązków ?
• przygotowywanie ofert przetargowych pod względem merytorycznym – zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych, aktach wykonawczych do ustawy oraz regulacjach Zamawiających
• nadzór nad aktualnością i prawidłowością dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
• podejmowanie działań uzupełniających w trakcie przetargu i po przetargu
• monitorowanie rynku przetargowego w celu pozyskiwania informacji o planowanych i organizowanych przetargach
• prowadzenie ewidencji aktualnych i archiwalnych postępowań
• komunikacja z Zamawiającymi oraz dostawcami
• współpraca z Kierownikiem ds. Klientów Kluczowych – Zamówienia Publiczne
Zależy nam, abyś posiadał/-a:
• min. średnie wykształcenie
•biegłą znajomość obsługi komputera ( bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office niezbędna )
• duże zdolności interpersonalne
• umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
Ponadto wymagać będziemy od Ciebie dokładności, systematyczności, umiejętności analitycznego myślenia oraz znajomości pracy w środowisku internetowym. Dodatkowym atutem będzie dla nas Twoja znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.